Niet tevreden over onze dienstverlening?

Dat zouden wij heel jammer vinden. Wij doen altijd ons uiterste best om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch kan het voorkomen dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening. Hier leest u wat u kunt doen.

Voordat u verder leest: licht uw expert in

Wij nemen uw klacht serieus en kiezen daarom het liefst voor een persoonlijke benadering. Laat uw letselschade-expert dus via een e-mail of in een gesprek even weten waarom u precies ontevreden bent met de dienstverlening. Dat kan u bijvoorbeeld helpen om meer inzicht te krijgen in de aanpak van de expert waarover u niet tevreden bent. Als de expert weet dat u een probleem heeft, kunt u bovendien gezamenlijk zoeken naar een oplossing, eventueel met medewerking van een collega van Kloppenburg. Meestal lost dit al veel onduidelijkheden op.

Een officiële klacht indienen

Voor het indienen en behandelen van een officiële klacht hanteert Kloppenburg NLI een interne klachtenprocedure. Hieronder lichten wij deze kort toe. Wilt u de volledige procedure en bepalingen lezen? Lees hier de volledige beschrijving.

Stap 1: klacht indienen

Beschrijf uw klacht in een e-mail (o.v.v. uw dossiernummer en de gegevens waarmee u bekend bent bij Kloppenburg NLI) of via onderstaand formulier.

Stap 2: klachtenfunctionaris

Uw klacht wordt toegewezen aan een klachtenfunctionaris, dit is niet de expert die uw zaak heeft behandeld.

Stap 3: behandeling

De klachtenfunctionaris laat u binnen 2 werkdagen weten dat de klacht is ontvangen en of er aanvullende informatie nodig is om de klacht te behandelen. Wij streven ernaar uw gehele klacht binnen een maand behandeld te hebben en samen een oplossing te hebben gevonden.

Stap 4: vervolgstappen

Het kan gebeuren dat we er samen niet in slagen om een oplossing te vinden. In dat geval kunt u terecht bij de Stichting Keurmerk Letselschade en is het Reglement van deze stichting van toepassing. Dit reglement is ook bij de Stichting Keurmerk Letselschade opvraagbaar. Bij de afhandeling van de interne klacht zal de directie of de klachtenfunctionaris altijd wijzen op het bestaan van de externe klachtenregeling bij de Stichting Keurmerk Letselschade. U kunt hier hun contactgegevens vinden. 

U kunt uw klacht ook per post indienen:

Letselschadebureau Kloppenburg
T.a.v. de directie
Postbus 423
3800 AK AMERSFOORT
e-mail: info@kloppenburg-nli.nl
telefoon: 033-2537200