Niet tevreden over onze dienstverlening?

Dat zouden wij heel jammer vinden. Wij doen altijd ons uiterste best om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch kan het voorkomen dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening. Hier leest u wat u kunt doen.

Voordat u verder leest: licht uw expert in

Vraag om een verhelderend gesprek met uw expert. Meestal lost dit al veel onduidelijkheden op. U kunt aangeven wat uw probleem is. En de expert kan nog eens uitleggen waarom hij of zij iets op een bepaalde manier heeft gedaan. Bovendien is het voor de expert belangrijk te weten dat u een probleem heeft. U kunt dan gezamenlijk zoeken naar een oplossing.

Een officiële klacht indienen

Voor het indienen en behandelen van een officiële klacht hanteert Kloppenburg NLI een interne klachtenprocedure. Hieronder lichten wij deze kort toe. Wilt u de volledige procedure en bepalingen lezen? Lees hier de volledige beschrijving.

Stap 1: klacht indienen

Beschrijf uw klacht in een e-mail (o.v.v. uw dossiernummer en de gegevens waarmee u bekend bent bij Kloppenburg NLI) aan info@kloppenburgnli.nl.

Stap 2: klachtenfunctionaris

Uw klacht wordt toegewezen aan een klachtenfunctionaris, dit is niet de expert die uw zaak heeft behandeld.

Stap 3: behandeling

De klachtenfunctionaris laat u binnen 2 werkdagen weten dat de klacht is ontvangen en of er aanvullende informatie nodig is om de klacht te behandelen. Wij streven ernaar uw gehele klacht binnen een maand behandeld te hebben en samen een oplossing te hebben gevonden.

Stap 4: vervolgstappen

Het kan gebeuren dat we er samen niet in slagen om een oplossing te vinden. In dat geval kunt u terecht bij de Stichting De Letselschaderaad en is het Reglement van deze stichting van toepassing. Dit reglement is ook bij de Stichting De Letselschaderaad opvraagbaar. Bij de afhandeling van de interne klacht zal de directie of de klachtenfunctionaris altijd wijzen op het bestaan van de externe klachtenregeling bij de Stichting De Letselschaderaad. U kunt hier hun contactgegevens vinden. 

U kunt uw klacht ook per post indienen:

Letselschadebureau Kloppenburg
T.a.v. de directie
Postbus 423
3800 AK AMERSFOORT
e-mail: info@kloppenburg-nli.nl
telefoon: 033-2537200