Skip to main content
5Op basis van 103 beoordelingen
  • +31 (0)33 253 7200
  • Over ons
  • FAQ
Ga naar de homepagina
  • Doe de letselschadetest
Ga naar de homepagina

Kloppenburg

  • Home
  • Over Kloppenburg
  • Veelgestelde vragen
  • Contact

Meer over letselschade

  • Hoe wordt smartengeld berekend?
  • Juridische hulp en kosten
  • Letselschade claimen

Wij helpen bij

  • Verkeersongeval
  • Bedrijfsongeval
  • Overige letselschade

Basicweg 14 D
3821 BR Amersfoort

Postbus 423
3800 AK Amersfoort

+31 (0)33 253 7200info@kloppenburgnli.nl
linkedininstagram
  • © 2025 Kloppenburg NLI
  • Disclaimer
  • Privacystatement
  • Klachtenregeling
Gebouwd door Happy Horizon (opens in new tab)
  1. Home
  2. Klachtenregeling Kloppenburg

Klachtenregeling Kloppenburg

Contact opnemen met Kloppenburg

Niet tevreden over onze dienstverlening?

Dat zouden wij heel jammer vinden. Wij doen altijd ons uiterste best om je zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch kan het voor komen dat je niet tevreden bent over onze dienstverlening. Hier lees je wat je kunt doen.

Voordat je verder leest: licht jouw expert in

Vraag om een verhelderend gesprek met jouw expert. Meestal lost dit al veel onduidelijkheden op. Je kunt aangeven wat je probleem is. En de expert kan nog eens uitleggen waarom hij of zij iets op een bepaalde manier heeft gedaan. Bovendien is het voor de expert belangrijk te weten dat je een probleem hebt.  Je kunt dan gezamenlijk zoeken naar een oplossing.

Een officiële klacht indienen

Voor het indienen en behandelen van een officiële klacht hanteert Kloppenburg NLI een interne klachtenprocedure. Hieronder lichten wij deze kort toe. Wil je de volledige procedure en bepalingen lezen? Lees hier de volledige beschrijving.

Stap 1: klacht indienen

Beschrijf jouw klacht in een e-mail (o.v.v. jouw dossiernummer en de gegevens waarmee je bekend bent bij Kloppenburg NLI) aan info@kloppenburgnli.nl.

Stap 2: klachtenfunctionaris

Jouw klacht wordt toegewezen aan een klachtenfunctionaris, dit is niet de expert die jouw zaak heeft behandeld.

Stap 3: behandeling

De klachtenfunctionaris laat je binnen 2 werkdagen weten dat de klacht is ontvangen en of er aanvullende informatie nodig is om de klacht te behandelen. Wij streven ernaar jouw gehele klacht binnen een maand behandeld te hebben en samen een oplossing te hebben gevonden.

Stap 4: vervolgstappen

Het kan gebeuren dat we er samen niet in slagen om een oplossing te vinden. In dat geval kun je terecht bij de Stichting De Letselschaderaad en is het Reglement van deze stichting van toepassing. Dit reglement is ook bij de Stichting De Letselschaderaad opvraagbaar. Bij de afhandeling van de interne klacht zal de directie of de klachtenfunctionaris altijd wijzen op het bestaan van de externe klachtenregeling bij de Stichting De Letselschaderaad. Je kunt hier hun contactgegevens vinden.

Je kunt jouw klacht ook per post indienen

Letselschadebureau Kloppenburg T.a.v. de directie Postbus 423 3800 AK AMERSFOORT

+31 (0)33 253 7200

info@kloppenburgnli.nl

Bereikbaar van 08.30 - 17.00 uur

LinkedIn
Expert Personenschade - Edwin van Slooten

Edwin van Slooten

Expert Personenschade